Za 20 let své existence přišel největší internetový vyhledávač s nejrůznějšími inovacemi, které usnadňují život i podnikání. Nyní se ovšem soustředil přímo na neziskové organizace, a to již ve více jak 50 státech z celého světa, včetně Čech a Slovenska. Tento projekt ovšem většina lidí asi nezná a zajisté ho neznají ani lidé pohybující se v oblasti charitativní činnosti.
Granty až do výše 10 000 dolarů
Google Ad Grants je projekt, který je zaměřen na společnosti, které jsou oficiálně registrované jako:
- charitativní organizace,
- sdružení či institut,
- nadace nebo fond.
Nedejte se ovšem ošálit. Řeč je pouze o soukromých společnostech. Vládní subjekty sem v žádném případě nepatří, ale v některých případech je možné do seznamu povolených variant zařadit také společnosti, které jsou založeny a řízeny církevními organizacemi.
Jednoduchý princip, obrovská pomoc
Dokážete si představit, čeho můžete dosáhnout s 10 tisíci dolary každý měsíc, které jen tak od někoho dostanete? Kolik lidí byste mohli oslovit, a to včetně dobrovolníků a dárců? Jakou osvětu byste mohli do světa vypustit? Možnosti jsou neuvěřitelné a právě to je cílem tohoto projektu.
Po registraci musíte projít několik poměrně zdlouhavých kroků, než grant získáte. Když se vám to ovšem podaří, získáte báječných 10 tisíc dolarů každý měsíc, které můžete využít v rámci PPC kampaní. Po jeho získání za vás jednoduše Google bude platit veškerou PPC propagaci, a to až do výše 10 tisíc dolarů! Je úžasné, že společnost něco takového dělá a jistě by o tom měli vědět všichni.
Jak na registraci
Pro začátek vás čeká registrace do několika programů, a to TechSoup, programu od Google určeného pro neziskovky a Ad Grants. Poté si založíte speciální účet v Ads či AdWords Express. Následně musíte počkat na schválení ze strany vyhledávače a nakonec se můžete pustit do kampaní a pravidelné údržby profilu.