Čekáte, až zboží, na které máte již dlouho zálusk konečně zlevní, bude ve výhodné akci a vy si jej tak konečně dopřejete?
Marketingové zbraně, však neznají mezí, dejte si tak pozor, na jakou akci uslyšíte zrovna vy. Je třeba si uvědomit, že
Velmi častou metodou bývají Baťovské ceny – tedy s koncovkou na 9. Je to trik, na který mnoho lidí slyší. Nekupovali byste přece zboží za 500,- ale když to stojí pouze 499,- je to něco úplně jiného. Zdá se to jako banalita – změnit takovou maličkost, přesto mnoho lidí se tímto trikem nechá velmi ovlivnit.
Dalším takovým trikem, je imaginární sleva. Tedy, zboží, které bylo za jistou cenu, prodejci často vůbec nezlevní, jen k němu dají akční cenovky se zmiňovanou slevou. Je to však trik, který je přece jen lehce prokouknutelný, v dnešní době se často nakupuje i přes různé vyhledávače a porovnávače cen na internetu, což je výhoda, jak tomuto klamu předejít. Ale ne každý nakupující tyto věci tak promýšlí a jde opravdu jen po žlutě či červeně označených cenovkách. Ironie je, že to opravdu ne vždy je způsob, jak ušetřit.
Jedním z mnoho dalších marketingových triků, jsou pak akce 1+1 a dalších podobných součtů. Přitom se Vám může stát, že koupíte 1+1 za reálnou cenu dvou kusů, tedy, neušetříte na tom ani korunu. Ale prodejci často sází na to, že se zákazníkům nebude chtít počítat ceny a uvažovat nad výhodností této akce.
Největší masa pak těchto akcí zaznívá v předvánoční čas. To je doba, kdy, pokud opravdu chcete ušetřit a neutrácet peníze zbytečně, opravdu se zamyslete, zda sleva je reálná.
Pravda však je, že v dnešní době, se nejvíce dá ušetřit na potravinách. Takže pokud jste šikovní a zruční, zkuste si začít pěstovat zeleninu, ovoce. Nebo třeba péct domácí chléb a podobně.
A když na tyto výrobní procesy nejste, nakupujte ve slevách, ale po pořádném zvážení, zda sleva je opravdu slevou. Využijte toho, že v dnešní době máte vše na jenom místě – internetu a zadejte Váš vyhlédnutý produkt do porovnávačů na internetu.
Příjemné nakupování!